Ruilen & Retour:

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst (=daadwerkelijke bezorgdatum vervoerder) zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten.

Indien je een product wilt ruilen voor een andere maat, vragen wij je een mail te sturen onder vermelding van jouw bestelnummer. Wij rekenen geen bezorgkosten voor de bezorging van een andere maat of kleur.

Uitzonderingen herroepingsrecht

  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
  • die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • die snel kunnen bederven of verouderen;
  • waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  • voor losse kranten en tijdschriften;
  • voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


De nieuwe functie op lampen van Lezyne!

De nieuwe functie op lampen van Lezyne!

Sinds kort zijn er een aantal lampen van Lezyne uitgerust met een Alert functie. Maar wat houdt deze functie in? In deze blog leggen wij u uit...

Lees het volledige artikel

Nieuw van Lezyne! Vloerpompen voor gravelbikes

Nieuw van Lezyne! Vloerpompen voor gravelbikes

Nieuwe producten van Lezyne! In deze blog vindt u informatie over de nieuwe producten; wat maakt ze zo bijzonder?

Lees het volledige artikel
De waardering van www.lezynestore.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.4/10 gebaseerd op 974 reviews.